Bij het inlenen van zzp’ers wilt u als opdrachtgever dat een fictieve dienstbetrekking wordt uitgesloten. Als zaken met betrekking tot het inleenproces niet op orde zijn loopt u onnodig risico. Een van deze risico’s is vervelende boetes en naheffingen.  

Er kan op verschillende manieren worden uitgesloten dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. InterTechnic zorgt voor een dossiervorming volgens de geldende wet en regelgeving. Ook wordt door ons uitsluitend gebruik gemaakt van door de belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomsten.  Daarnaast zijn er nog enkele belangrijke zaken waarmee we kunnen aantonen dat er geen sprake is van een fictieve dienstbetrekking.

Maakt u ook met regelmaat gebruik van de diensten van zzp’ers? InterTechnic ondersteund u graag bij het beperken van de risico’s door de geldende wet en regelgeving na te leven. Wij kunnen u op verschillende manieren ondersteunen. Een van de mogelijkheden is om u volledig te ontzorgen, wij zullen het gehele inleenproces voor u beheren. Daarnaast is het ook mogelijk om alleen de contracten en facturatie te verzorgen.

Wij maken gebruik van een digitaal portaal om onze dienstverlening zo overzichtelijk en efficiënt mogelijk te maken. Middels dit portaal kunnen we de meeste werkzaamheden digitaal afhandelen. Als opdrachtgever kunt u digitaal werkbrieven accorderen, opdrachten toevoegen, facturen en actieven plaatsingen inzien. Ook is er een mobiele app beschikbaar voor apple en android.

InterTechnic werkt volgens de nationale norm NEN4400-1 en staat in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) en wordt tweemaal per jaar getoetst of er nog volgens de normen wordt gehandeld. Hierdoor zorgen we ervoor dat risico’s voor opdrachtgevers en inleners op verhaal en boetes door de belastingdient en inspectie szw worden beperkt.

Wij vertellen u graag meer over onze dienstverlening en het digitale portaal. Mail ons, laat een bericht achter of bel ons. Wij staan u graag te woord.

InterTechnic B.V. – info@intertechnic.nl – 0851306437